Kampanie adwords – jakie formy reklam są w nich wykorzystywane

Forma reklam to ważny czynnik na, który reklamodawca musi zwrócić uwagę. Ponieważ będzie to definiować całą jego kampanię adwords. Warto więc ustalić cel oraz target kampanii adwords i odpowiednio dobrać do niej formę reklam jakimi chcemy się posługiwać. Oczywiście warto także wziąć pod uwagę budżet przy wyborze formy reklam kampanii adwords.

Podstawową formą reklam jest forma tekstowa. Przede wszystkim wykorzystywana jest przy kampanii adwords linków sponsorowanych. Stosowana forma jest w zasadzie jedyną możliwą w linkach sponsorowanych. Oprócz samego linku, częścią reklamy jest także opis, który ma zachęcić do kliknięcia w link. Podstawa większości kampanii adwords.

Inną formą reklamy w kampaniach adwords reklama display przybierająca formę graficzną. Taka kampania adwords zwykle ogranicza się do przedstawienia graficznego produktu, jego ceny, nazwy, nazwy firmy. Wykorzystywana najczęściej przy okazji kampanii adwords sklepów internetowych.

Jeszcze jedną forma jest forma wideo. Prawdopodobnie najdroższa. Wykorzystywana w kampaniach adwords w celu promocji marki, zwiększenia świadomości o marce, firmie, produkcie, zjawisku. Często platformą dla niej jest należący do Google – YouTube.